REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ

*

Reklamační pravidla

OBECNÁ PRAVIDLA PRO UPLATNĚNÍ REKLAMACE

1. Úvodní ustanovení

Prodávající reklamace zpracovává v souladu s ustanovením čl. 12. Obchodních podmínek a Reklamačního řádu.

2. Uplatnění reklamace

Kupující reklamaci uplatní vyplněním a odesláním REKLAMAČNÍHO FORMULÁŘE na www.DesignDiscount.cz. O úspěšném odeslání reklamace obdrží kupující obratem potvrzení e-mailem. V případě chybějících informací nebo chybějících či nedostatečných příloh bude kupující v průběhu 2 – 3 pracovních dní od odeslání reklamace vyzván k jejich doplnění.

3. Povinné přílohy

Při vyplňování reklamačního formuláře je kupující povinen vložit přílohy odpovídající typu reklamace. Fotografie produktu musí vždy zachycovat charakter, rozsah a umístění závady. Pokud nelze závadu nafotit, je možné pořídit video. Pokud nelze závadu nafotit ani natočit na video, kupující tuto informaci uvede v poli Popis problému a reklamované zboží doručí k fyzickému posouzení reklamace do skladu prodávajícího na adrese STARCON design, s.r.o., Kostelecká 879/59, 196 00 Praha 9 – Čakovice, a to v pracovních dnech od 9h do 17h. A to nejpozději do 30 dnů od odeslání reklamace.

Typ problému - reklamace Povinné přílohy
Záměna výrobku Fotografie chybně dodaného výrobku
Záměna barvy Fotografie chybně dodaného výrobku
Chybějící výrobek
Chybějící část výrobku Oskenovaný návod s vyznačenými chybějícími částmi
Zásilka poškozená při dopravě Zápis o škodě, fotografie poškození produktu, fotografie kartonu
Závada zjištěná ihned po rozbalení Fotografie poškození produktu, fotografie kartonu
Závada zjištěná po používání Fotografie závady produktu

4. Řešení reklamace

V případě, že je odeslaná reklamace kompletní (obsahuje povinné informace a dostatečné přílohy), bude kupující v průběhu 2 – 3 pracovních dnů od odeslání reklamace či doplnění chybějících podkladů informován o výsledku reklamace. V případě akceptace reklamace obdrží kupující Návrh řešení reklamace. Pokud Návrh řešení reklamace obsahuje více variant řešení, vyčká prodávající na vyjádření kupujícího, pro kterou variantu se rozhodl.

5. Lhůta pro vyřízení reklamace

Reklamace bude vyřízena v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů, pokud se prodávající a kupující nedohodli na jiném termínu. Lhůta pro vyřízení reklamace začíná běžet ode dne, kdy prodávající prokazatelně obdržel od kupujícího vyjádření k Návrhu řešení reklamace a zvolil některou z navržených variant.

Chcete nakoupit výhodně designový nábytek?
Vyzkoušejte web s Outletovými cenami!

UKÁZAT AKČNÍ NABÍDKY

Doprava zdarma platí na každou objednávku. Stále.
Od žárovky až po skříň, vše vám dovezeme za 0 Kč.

Nakupujte bez obav.
Všechno zboží můžete do měsíce vrátit!
Pouze pro stálé zákazníky (po zkušební době)

Nejvýhodnější cenové nabídky bývají rychle pryč.
Od nás dostanete avízo ještě před začátkem akce.

Vážíme si stálých zákazníků. A myslíme na ně.
Chcete dostávat nabídky pro VIP klientelu?

Exkluzivní nákup pouze pro členy DESIGN GENIUS.
Každý týden nové nabídky.

Prvních 30 dní služby je zdarma. Pro aktivaci je nutné mít založený klienský účet na webu (registrovat se).
Službu lze kdykoliv zrušit. Zkušební dobu nelze opakovat.

JIž mám DesignGenius Nemám zájem Vyzkoušet na 30 dní zdarma


bugs

Ups! Něco se pokazilo :-(

Nepodařilo se navázat spojení s hlavním serverem. Zkuste to prosím později. Omlouváme se.

Svoji žádost můžete vyřešit také přes naši zákaznickou linku 222 765 200.


ROZUMÍM

bugs

Ups! Nepodařilo se nahrát soubor :-(

Neplatný formát souboru.

Povolené typy souborů jsou: *.jpg, *.png, *.gif, *.pdf


ROZUMÍM